Garancija
Jamstvo in garancija:
Dajalec garancije Drugi Klik d.o.o., izjavlja: da jamči za
lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z
izročitvijo blaga potrošniku. Proizvajalec se obvezuje, da bo na vašo zahtevo,
če bo predložena v garancijskem roku, na svoje stroške v pooblaščenih servisnih
prostorih poskrbel za odpravo napak in tehničnih pomanjkljivosti izdelka, ki bi
nastale ob pravilni uporabi v času veljavnosti garancije. Izdelek, ki ne bo
popravljen v roku 45 dni od dneva predložitve zahtevka za popravilo, bomo na
vašo zahtevo zamenjali z brezhibnim izdelkom. V primeru, da pokvarjeni del ali
proizvod ni identično zamenljiv, si pridržujemo pravico do zamenjave z najmanj
enakovrednim izdelkom.
Garancijska doba za stacionarne
računalnike je 36 mesecev* oziroma najmanj 12 mesecev.
Garancijska doba za NOVO opremo je 24 mesecev.
Garancijska doba za prenosnike iz naše ponudbe je vsaj 6 mesecev.
Garancijska doba za baterija v prenosnikih iz naše ponudbe je 3 mesece.
Garancijska doba za POS tiskalnike iz naše ponudbe vsaj 6 mesecev.
Garancijska doba za monitorje iz naše ponudbe je 6 mesecev.
Garancijska doba za strežnike iz naše ponudbe je 6 mesecev.
Garancijska doba za ostalo opremo iz naše ponudbe je 3 mesece, če ni drugače navedeno.
Proizvajalec mora zagotavljati proti
plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj
tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima
sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo. Če ni drugače označeno, velja
garancija na ozemeljskem območju Republike Slovenije, Veljavno garancijo
dokazujete s potrjenim garancijskim listom ali originalnim računom.
Pogoji za uveljavljanje garancije so:
* da izdelek ni
mehansko poškodovan,
* da v izdelek ni posegla oseba, ki za to ni imela pooblastila,
* da je kupec ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
* da garancijske nalepke in pečati niso odstranjeni.
* da ima izdelek priložene vse kar je potrebno za njegovo delovanje (kar je
bilo priloženo ob nakupu)
Posebni pogoji za 36 mesečno garancijo
so:
* Pogoj je redno vzdrževanje sistema, ki
mora biti opravljeno na servisu pri prodajalcu in sicer redno vsako leto. Zaradi
hitrega vsakdana in različne narave dela posameznika smo sistem uredili tako,
da velja eno leto v okviru plus minus enega meseca (od 1 dne 11 meseca do
31.dne 12 meseca po nakupu oziroma po prvem servisu).
* Prodajalec lahko zavrne garancijo, če so kršeni pogoji na redni garancijski izjavi (ki je vedno natisnjena na računu), ter če sistem ni bil redno letno pregledan na servisu. Strošek rednega servisa je objavljen na rednem ceniku, ki je vedno na vpogled na vidnem mestu. Prodajalec vodi evidenco na podlagi računa ter serijske številke, tako da je garancija prenosljiva na tretjo osebo.
Med garancijske okvare ne priznavamo:
* okvar povzročenih med
transportom po naši izročitvi,
* okvar zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanja,
* mehanskih okvar in posegov,
* če je kupec malomarno ali nestrokovno ravnal z izdelkom,
* če je do okvare prišlo zaradi neprimernega potrošnega materiala,
* če so bili vgrajeni neoriginalni deli,
* ob nepravilni instalaciji BIOSa.
Iz garancije in vzdrževanja je izvzeta
tudi vsa brezplačno prejeta programska oprema drugih proizvajalcev, ki je lahko
priložena izdelku. Dajalec garancije prav tako ne jamči za morebitno izgubo
podatkov, ki nastane zaradi okvare izdelka. Ne jamčimo za nikakršno škodo
(izguba dobička, prekinitev poslovanja, izguba poslovnih podatkov ali drugo),
ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. Reševanje reklamacij bo
potekalo v skladu z določili Obligacijskega zakonika ali Zakona o varstvu
potrošnikov za končne potrošnike.
V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.
Postopek uveljavljanja garancije izdelka
* kupec prijavi napako preko e-pošte ali telefonsko
* kupec okvarjeno blago dostavi sam ali pa ga preko dostavne službe
pošlje na naslov podjetja; lahko tudi naroči prevzem poškodovanega blaga
* blago s izpostavljenimi elektronskimi deli (spominski modul, grafične
kartice, osnovne plošče,...) je potrebno zaščiti s anti-statično embalažo
* blago, ki je poslano preko dostavne službe mora biti primerno zaščiteno za
transport (podjetje lahko zavrne garancijski zahtevek v primeru poškodbe
nastale med transportom blaga)*
* v primeru dostave preko dostavnih služb je obvezno navesti na
paketu, da je paket namenjen za servis (kupec nima stroškov s dostavno službo v kolikor je garancija upravičena)
Stranka je dolžna prevzeti blago iz servisa v 14 dneh od datuma obvestila, na kontaktne podatke, ki jih je pustila na servisnem nalogu. Stranka, ki v roku 90 dni po prvem obvestilu ne prevzame blaga prinešenega na servis, se odpoveduje zahtevi za izročitev blaga.
Reklamacija naročila, ki je nepopolno /
poškodovano ob dobavi
Kupec je dolžan ob prevzemu blaga opraviti pregled prejetega naročila. V kolikor dobavljena oprema ob prevzemu ni enaka ali v istih količinah, kot je bil naročena bo o tem sestavil zapisnik in ga v roku 3 dni dostavil na sedež podjetja preko navadne ali e- pošte. Podjetje bo napako v dobavi odpravilo v kolikor se izkaže, da je le ta nastala.