Splošni pogoji
Splošni pogoji za spletno trgovino
www.drugiklik.si
Lastnik in upravljalec teh strani je
podjetje Drugi klik d.o.o. (v nadaljevanju dobavitelj oz. podjetje), Slomškova
35, 1000 Ljubljana. Telefonska številka podjetja Drugi klik d.o.o. je: 01 430
05 42 , glavni kontaktni elektronski naslov pa je: info@rabljeniracunalniki.si
. Več o podjetju Drugi klik d.o.o si lahko preberete na podstrani O
podjetju
Splošno
Pred uporabo strani morate pazljivo
prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi
pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da
spletne strani ne uporabljate.
Na straneh boste naleteli na povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom dobavitelja, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji, nikakor pa ne dobavitelj. Dobavitelj in vsi avtorji spletnih vsebin, ki sodelujejo pri nastanku in izdelavi le-teh, ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njeni vsebini. Dobavitelj ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče. V kolikor imate kakršnakoli vsebinska vprašanja o naročilu, ali menite, da je prišlo do napake, nas lahko kontaktirate na elektronski naslov info@rabljeniracunalniki.si, ali pa nas pokličete na telefonsko številko in se z našim prodajalcem pogovorite o vsebini naročila. Podjetje ima v spletni trgovini rabljeno opremo, razen če je ob artiklu navedeno drugače. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu. Garancija velja na območju republike Slovenije.
Blago ne prodajamo preko komunikacijskih
sredstev, kjer bi bili stroški višji od osnovne tarife (plačljive linije
090,...).
Cene
Vse cene so navedene v evrih (€) z
vključenim davkom na dodano vrednost (DDV). Ponudba blaga, ki je objavljena v
spletni trgovini@drugiklik.si velja do objave preklica ponudbe. Vsak izdelek je
predstavljen z imenom izdelka, njegovim proizvajalcem in aktualno ceno. Cene za
spletna naročila, so veljavne z datumom naročila, in so poslane stranki v
elektronski obliki ob potrditvi naročila. Artikli označeni V akciji ali Black Friday so na voljo v omejenih količinah do razprodaje zalog.
Načini plačila in prevzema
Na osnovi naročila boste prejeli
predračun oziroma račun. Izberete si način plačila, ki vam najbolje
ustreza:
- plačilo na poslovni
račun podjetja
- plačilo po povzetju
(gotovina / kartica) preko dostavne službe (brez dodatnih stroškov)
- plačilo na sedežu podjetja - Gotovina / Kartica / Kartica Obroki - Kartica Diners (poslujemo v skladu s splošnimi pogoji Diners Club International)
- plačilo z digitalnim bonom 2022 (v celoti ali delno)
V primeru, da izberete plačilo na sedežu
podjetja počakajte e-pošto s obvestilom, da je naročilo pripravljeno za prevzem
pred prevzemom. Prevzem mogoč do 15:00. V kolikor izberete prevzem na sedežu podjetja se zavežete, da ustrezate vsem zakonsko potrebnim zahtevam za vstop v zaprte prostore podjetja (PCT,..). Dodaten popust vam priznamo ob nakupu večjih količin ali v
primeru prodajnih akcij, ki so časovno omejene. Prijavite se na e-novice in
redno boste obveščeni o vseh novostih in prodajnih akcijah!
Postopek
nakupa preko spletne trgovine www.rabljeniracunalniki.si
Kupec ima pred oddajo naročila, v
kateremkoli koraku možnost naročilo preklicati s klikom na gumb »preklic
naročila« oziroma urediti naročilo s klikom na gumb »uredite naročilo«.
Opis postopka nakupa:
1. Kupec na spletni strani www.rabljeniracunalniki.si izbere željeni artikel, izbere količino in ga potrdi pritiskom na
ikono »V košarico«.
2. Odpre se pojavno okno s tekstom »Uspešno: Izdelek XY (željeni artikel) je bil dodan v vašo košarico«.
Kupec lahko nadaljuje z nakupovanjem drugih artiklov ali pa pritisne na ikono
košarice, kjer se mu odpre pojavno okno s trenutnimi artikli v košarici. Kupec
lahko izbira med tremi možnostmi.
2.1. V pojavnem oknu lahko s
pritiskom na »x« artikel odstrani iz košarice
2.2. V pojavnem oknu s pritiskom na
»Poglej košarico« se odpre stran s korakom pregleda artiklov.
- v kolikor artikel ni na zalogi, ga ni
mogoče kupiti. Pojavno okno kupca opozori s tekstom: POZOR: Izdeleki označeni s *** niso dobavljivi v želejeni
količini ali pa niso na zalogi«. Kupec v tem primeru ne more
sprožiti naslednjega koraka nakupa.
- v kolikor je izbrani artikel na zalogi
lahko kupec (v kolikor želi) preveri stroške dostave v polju Izračun
dostave / Davki, kjer si lahko tudi, način prevzema oziroma dostave izbere. V
tem koraku lahko kupec nadaljuje s nakupovanjem s pritiskom na gumb s tem
imenom ali pa nadaljuje na naslednji korak nakupa s pritiskom na gumb »na
blagajno«.
- v pojavnem oknu s pritiskom na
»Blagajna« kupec sproži naslednji korak nakupa Na blagajno.
3. Korak nakupa na blagajno, je deljen
na 6 delov, ki so jasno označeni s imeni, ki pomensko povzemajo dejanje koraka.
3.1 V koraku »Možnosti nakupa« se kupec
lahko prijavi kot Nova stranka ali pa se vpiše na spletni stran kot obstoječa
stranka s e-pošto in geslom. Kupec lahko nakup opravi tudi kot gost, saj
registracija na strani ni potrebna za nakup.
V kolikor je kupec že član in se prijavi
na spletni strani ga sistem preusmeri na korak 3.2. kjer lahko uporabi naslov,
ki ga ima registriranega ali pa lahko vpiše novega. Kupec lahko nadaljuje na
naslednji korak le s pritiskom na gumb »Nadaljuj«
3.2 V koraku »Naslov plačnika /
Podrobnosti računa-plačila« kupec vnese svoje osebne podatke, ki so v pogodbi.
Kupec lahko kupi tudi kot podjetje če vnese v polje podjetje ime podjetja. V
kolikor se podatki o dostavi razlikujejo od osebnih podatkov kupec lahko to
označi. Kupec lahko nadaljuje na naslednji korak le s pritiskom na gumb
»Nadaljuj«
3.3 V kolikor je kupec označil, da so
podatki o dostavi različni od podatkov kupca se odpre korak
»Podrobnosti dostave«, kjer lahko kupec
vnese podatke o dostavi. Kupec lahko nadaljuje na naslednji korak le s
pritiskom na gumb »Nadaljuj«
3.4. V koraku »Način dostave« lahko
kupec izbere način dostave, kjer je jasno napisano tudi strošek le te. Prav
tako lahko kupec izbere način Prevzema na naslovu spletne trgovine. V tem
koraku lahko kupec tudi doda kakršne-koli opombe k naročilu. Kupec lahko nadaljuje
na naslednji korak le s pritiskom na gumb »Nadaljuj«
3.5. V koraku »Način plačila« kupec
izbere način plačila za naročilo. Prav tako lahko kupec tudi doda kakršne-koli
opombe k naročilu. Kupec mora za nadaljuje na naslednji korak potrditi, da je
prebral in se strinja s splošnimi pogoji spletne trgovine. Splošni pogoji
imajo tudi link na spletno stran, kjer so objavljeni. Kupec, ki je označil da
je prebral in se strinja lahko nadaljuje na naslednji korak le s pritiskom
na gumb »Nadaljuj«. Kupca, ki ni označil, da je prebral in da se strinja s
splošnimi pogoji sistem opozori in mu ne dopusti nadaljevanje nakupa.
3.6. V koraku »Potrditev naročila« lahko
kupec preveri katere izdelke ima v košarici s pripisanimi količinami pred
zaključkom nakupa. Naročilo po potrebi lahko pred oddajo uredi s
pritiskom na gumb "uredite naročilo"
3.6.1. Kupec lahko zaključi in odda
naročilo s pritiskom na gumb potrdite naročilo. V tem primeru je naročilo
zaključeno ter oddano dobavitelju.
4. Ko je blago pripravljeno za prevzem
(v primeru, da je kupec označil prevzem) oziroma, ko se blago odpremi (v
primeru, da je kupec označil dostavo po pošti), se kupca obvesti s elektronskim
sporočilom. Račun je fizično priložen naročenemu blagu.
5. Kupoprodajna pogodba med kupcem in
spletno trgovino www.rabljeniracunalniki.si je sklenjena v trenutku,
ko kupec prejme elektronsko sporočilo z naslovom »Potrjeno spletno naročilo -
Naročilo XYZ (kjer XYZ predstavlja številko naročila)«. Od tega trenutka dalje
so vse cene in pogoji določeni in veljajo tako za spletno trgovino kot tudi
kupca. Kupoprodajna pogodba (elektronsko sporočilo z naslovom »Potrjeno spletno
naročilo - Naročilo XYZ)« je v elektronski obliki shranjena na strežniku
podjetja Drugi klik d.o.o.. Kupec lahko pridobi izpis kupoprodajne pogodbe na
sedežu podjetja Drugi Klik tako, da pošlje zahtevek po elektronski pošti
na info@rabljeniracunalniki.si ali pokličite na telefonsko številko
01 430 05 42
Pravica do odstopa od naročila
Za odpoved naročila veljajo določila
splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo
blaga končnih kupcev se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu
potrošnikov. V primeru stornacije naročila, za katerega je kupec (končna
stranka) izvedel predplačilo, vam denar vrnemo takoj oziroma najkasneje v roku
14 dni po prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Kupec krije strošek vračila
blaga v primeru odstopa od pogodbe. V kolikor gre za blago, ki ga ni mogoče
vrniti po pošti uredi prevoz dobavitelj ter obračuna stranki strošek, ki ne sme
biti večji od 6 EUR +DDV. Dobavitelj vračila opravi skladno z zakonom o varstvu
potrošnikov oziroma obligacijskem zakoniku. V kolikor se za preklic naročila
odločite, preden je bilo blago od-premljeno, lahko to storite prosto, brez
kakršnihkoli obveznosti do dobavitelja.
Kupec nima pravice do odstopa od
pogodbe v naslednjih primerih:
- pri pogodbah, katerih predmet so blago ali
storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na
katere dobavitelj nima nobenega vpliva,
- pri pogodbah, katerih predmet je blago:
- ki je bilo izdelano po natančnih navodilih
potrošnika,
- ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim
potrebam,
- ki zaradi svoje narave ni primerno za
vračilo;
V kolikor imate kakršnakoli vsebinska
vprašanja o naročilu, ali menite, da je prišlo do napake, nas lahko
kontaktirate na elektronski naslov: prodaja@drugiklik.si, ali pa nas
pokličete na telefonsko številko in se z našim prodajalcem pogovorite o vsebini
naročila.
Servis
Vse informacije o jamstvu in garanciji
se nahajajo na tej povezavi. V primeru, da se izkaže, da je
reklamacija neupravičena, se kupcu dodatno zaračuna strošek diagnostike 15€.
Podjetje nudi servis po izteku garancije. Za vse informacije o servisu se lahko
obrnete na telefonsko številko 01 430 05 42.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših
možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na
njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe
popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca
obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega
artikla.
Pošiljanje
Pred potrditvijo naročila se, v kolikor
se odločite za pošiljanje, ceni izdelka(ov) prištejejo stroški pošiljanja blaga
izbrane dostavne službe. Stroški dostave so enotni 6 EUR + DDV, ne glede na
način plačila. Pri nakupu nad 150 EUR + DDV stroške dostave krije prodajalec.
Vse posebnosti in pogoje o dostavi si lahko preberite na pod-strani DOSTAVA
oziroma preberite tu.
Vsa uspešno oddana naročila za opremo na zalogi vam od-premimo v roku 1 delovnega dne. Pri vseh artiklih imamo navedeno
informacijo o zalogi oziroma o predvidenem roku dobave.
Postopek obravnave pritožbe
V podjetju Drugi Klik d.o.o. spoštujemo
veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudimo
izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb
in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko
ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja: Drugi
Klik d.o.o., Slomškova 35, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov
info@drugiklik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
V podjetju bomo v najkrajšem možnem času
potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega
prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori
rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče, ki je
najbližje kraju kupčevega stalnega prebivališča.
V skladu z 32. členom Zakona o
izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega
izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec
lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo
vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje
potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Stvarna napaka
Podjetje Drugi Klik d.o.o. nosi
odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema
blaga, v skladu s 37.-39. členom Zakona o varstvu potrošnikov.
37. člen
Prodajalec mora potrošniku izročiti
blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
* če stvar nima lastnosti, ki so
potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
* če stvar nima lastnosti, ki so
potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu
znana oziroma bi mu morala biti znana;
* če stvar nima lastnosti in odlik, ki
so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
* če je prodajalec izročil stvar, ki se
ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le
zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se
presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli
prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali
proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na
blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se
uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne
določa drugače:
37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice
iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev
od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki
natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik
prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga
pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca,
s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake
na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar
izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in
potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu,
ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari
obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil
prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
* odpravi napako na blagu ali
* vrne del plačanega zneska v sorazmerju
z napako ali
* blago z napako zamenja z novim
brezhibnim blagom ali
* vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi
pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov
materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo
zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka
ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil
prodajalca.
37.č člen
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče
omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je
določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje
prejšnjemu odstavku, je nično.
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila
storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
* odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni
storitvi ali
* vrne del plačanega zneska v sorazmerju
s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
* ponovno opravi storitev ali
* vrne plačani znesek.
Roki, ki so določeni za odgovornost
prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca
storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.
39. člen
Če obstoj napake na blagu oziroma
nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar
najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena
tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi spore.
Napake na spletni strani
Napake na spletni strani niso izključene. Podjetje Drugi klik d.o.o. si pridržuje pravico, da napako popravi v roku treh (3) delovnih dni od dne, ko je bilo o napaki obveščeno. Slike so lahko simbolične. Lastnosti in opisi izdelka so podani s strani proizvajalca in se lahko razlikujejo po modelu ter sestavljavcu. Za točne informacije pred nakupom povprašajte pri prodajalcu.
Opis lastnosti artiklov
Mere artiklov so zaokroženi na natančnost enega decimalnega mesta.
Zasebnost
Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje
dobavitelju zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji.
Podatke, ki jih boste posredovali na straneh www.drugiklik.si zbiramo izključno
za interne potrebe in potrebe izvedbe plačila. Vsi podatki, navedeni pri
registraciji, so namenjeni izključno poslovanju trgovine in jih dobavitelj ne
posreduje v druge namene ali tretji osebi. Dobavitelj trajno hrani ob
registraciji vnesene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi
sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu.
Okoljska odgovornost
Podjetje Drugi Kilk d.o.o. po načelu
razširjene proizvajalčeve odgovornosti (extended producer responsibility) svoje
obveznosti, ki izhajajo iz evropskih direktiv in slovenske okoljevarstvene
zakonodaje, izvaja v okviru skupnih načrtov ravnanja z odpadno električno in
elektronsko opremo ter odpadnimi baterijami in akumulatorji podjetja RECIKEL
d.o.o.
RAVNANJE Z ODPADNIMI NAPRAVAMI IN
APARATI :
Simbol prečrtanega zabojnika na izdelku,
njegovi embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da naprave ne smete odvreči
med mešane komunalne odpadke. Vaša dolžnost je, da jo oddate na posebna zbirna
mesta za ločeno zbiranje odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadno
napravo ali aparat lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju neposredno ob
nakupu podobnega izdelka. S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k
varstvu okolja.
Ločeno zbiranje in reciklaža OEEO
preprečujeta negativne posledice onesnaževanja okolja in nastajanja nevarnosti
za zdravje, do katere lahko pride zaradi neustreznega odstranjevanja izdelka,
poleg tega pa omogočata predelavo materiala iz katerega je slednji izdelan in s
tem prihranek energije in naravnih virov.
RAVNANJE Z ODPADNIMI BATERIJAMI IN
AKUMULATORJI:
Simbol prečrtanega zabojnika na
baterijah in akumulatorjih, embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da
baterij in akumulatorjev ne smete odvreči med mešane komunalne odpadke. Vaša
dolžnost je, da jih oddate na posebna zbirna mesta za ločeno zbiranje nevarnih
odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadne baterije in akumulatorje
lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju, brez obveznosti ponovnega nakupa.
S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k varstvu okolja.
Če je pod zgoraj prikazanim simbolom
natisnjen kemijski simbol, ta v skladu z zakonodajo označuje, da se v tej
bateriji ali akumulatorju nahaja težka kovina (Hg = živo srebro, Cd = kadmij,
Pb = svinec) v presežni vrednosti, kot jo določa zakonodaja.
Če naprava vsebuje baterije ali
akumulatorje, ki jih ni mogoče preprosto odstraniti brez ogrožanja varnosti
uporabnika, jih mora le-ta oddati skupaj z odpadno napravo v sistem zbiranja
odpadne električne in elektronske opreme.
RAVNANJE Z ODPADNO EMBALAŽO:
Podjetje Drugi Klik d.o.o. je pristopilo k skupnemu načrtu ravnanja z odpadno embalažo družbe Recikel d.o.o. (DROE) in s tem zagotavlja ustrezno ravnanje, skladno z Uredbo o embalaži in odpadni embalaži (Uradni list RS št.:54/2021) na območju Slovenije.
PODROBNEJŠE INFORMACIJE ZA KUPCE:
Naredite korak v zeleno z ogledom
spletnega mesta www.ozavescen.si in si pridobite podrobnejše informacije o ravnanju z odpadnimi
aparati, napravami, baterijami, akumulatorji in ostalimi odpadki.
Piškotki (Cookie)
Piškotek je podatkovni element, ki ga
spletna stran pošlje vašemu brskalniku in ki ga potem lahko hranite na vašem
sistemu. Piškotek vsebuje podatke o uporabniku in strani, ki ste jih obiskali.
Podatki o uporabniku, ki jih uporablja piškotek, pa so le tisti, ki ste jih
sami vpisali. Piškotki ne morejo pregledovati datotek na vašem računalniku ali
prebrati piškotkov z drugih spletnih strani.Sprejem piškotkov lahko v vašem
brskalniku tudi izklopite. Za pregledovanje spletne trgovine www.drugiklik.si
jih ne potrebujete. Potrebujete pa jih za nakup blaga, sodelovanju v anketah in
drugih storitvah, ki jih registriranim uporabnikom ponuja spletna trgovina
www.drugiklik.si.
IZJAVA O SKLADNOSTI UPRAVLJANJA Z OSEBNIMI PODATKI
Družba Drugi Klik d.o.o., Slomškova 35,
100 Ljubljana (v nadaljevanju: Drugi Klik) podaja svojim pogodbenim partnerjem
(v nadaljevanju: partner) naslednjo izjavo:
1. Zavezujemo se in izjavljamo, da
družba DRUGI KLIK v povezavi s pogodbami spletnih naročil, kot upravljavec
osebnih podatkov upravlja osebne podatke tretjih oseb (strank), ki so v
pogodbenem razmerju z njenimi partnerji. Če je za določen namen upravljanja
osebnih podatkov tudi drug subjekt, ki ni družba DRUGI KLIK, opredeljen kot
upravljavec osebnih podatkov, se v zvezi z določenim namenom upravljanja
osebnih podatkov razkrije identiteto tega subjekta.
2. Nadalje se zavezujemo in navajamo, da
tako upravljanje osebnih podatkov izvajamo v skladu z zadevnimi pravili o
upravljanju osebnih podatkov, opredeljenimi v Splošnih pogojih poslovanja
družbe DRUGI KLIK, zlasti ob upoštevanju določb Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega
parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o
prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna
uredba o varstvu podatkov, GDPR) ter nacionalne zakonodaje s področja varstva
osebnih podatkov ter področne zakonodaje upoštevne pri poslovanju DRUGI KLIK.
3. Zavezujemo se, da bomo pri vsakem
upravljanju osebnih podatkov ali vsaki dejavnosti obdelave osebnih podatkov
ravnali popolnoma v skladu z določbami predpisov, navedenih v točki 2 te
izjave, in bomo enako skladnost zahtevali tudi od naših obstoječih – pogodbenih
– in prihodnjih – morebitnih – partnerjev.
4. Izjavljamo, da bo družba DRUGI KLIK –
pred začetkom upravljanja osebnih podatkov – storila vse, kar je v njeni moči,
da bo vsakemu posamezniku, na katerega se nanašajo osebni podatki, zagotovljena
pravica do pridobivanja informacij, da bi se zagotovilo, da razpolaga z jasnimi
in natančnimi informacijami o upravljanju njegovih osebnih podatkov in vseh
njegovih pravicah v zvezi z upravljanjem podatkov povezanih s tem in o
možnostih glede pravnih sredstev, ki so mu na voljo. V okviru teh prizadevanj
nameravamo urediti celoten potek obdelave podatkov tako, da bo sledljiv in
preverljiv za vsakogar.
5. Za družbo DRUGI KLIK je varstvo
osebnih podatkov ključna prednostna naloga pri upravljanju osebnih podatkov, s čimer zagotavlja posameznikom, na katere se nanašajo
osebni podatki, pravico da o njihovi uporabi samo odločajo. Da bi se ta cilj
dosegel, zagotavljamo v skladu z določbami predpisov, navedenih v točki 2 te
izjave, ustrezno varstvo osebnih podatkov, ki jih zberemo. Zaradi varstva
osebnih podatkov uporabljamo tudi fizičnega varovanja podatkov, s katerimi se
preprečuje uničenje podatkov, vsakršna nedovoljena sprememba, vpogled, uporaba
ali razpošiljanje.
6. Nadalje izjavljamo, da bomo v vseh
naših dejavnostih sodelovali le s partnerji (podizvajalci), ki ravnajo vsaj v
skladu z zahtevami, navedenimi in določenimi v vsakokrat veljavnih predpisih,
ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
Ostalo
Podjetje Drugi klik d.o.o., ni odgovorno
za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za
morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter
nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na spletnih straneh
www.drugiklik.si.
V Ljubljani 1.12.2022